luni, 1 iunie 2009

Clara la 9 luni





Nu am mai postat poze cu Printesa mica de exact o luna de zile...si multe s-au mai intamplat intr-o luna.Clara a devenit o mare papacioasa,mananca lapte,legume,fructe,carne,lactate,bea apica o gramada,ea care inainte nici nu vroia sa se atinga;ii plac mult capsunile(pe care le mananca intregi,bineinteles cele mici,pentru gurita ei si pufuletii pe care ii face foarte repede disparuti dar sa nu uitam biscuitii).Acum inafara de mama mai spune si apa si in rest gangureli de-ale ei...Ii place foarte mult sa se joace cu Bianca in camera lor iar daca Bianca pleaca prin casa,se tine dupa ea...Cand Bianca doarme sau are alta treaba si nu o baga in seama pe Clara,ea ce face?Se tine dupa mine prin casa sau dupa tati si ne cearta sa o luam in brate...(ne cearta adica se chitaie). A invatat sa se tina cu o singura mana atunci cand sta in picioare,abia asteptam sa stea in picioare fara sa se tina de nimic,a invatat sa se aseze usor in sezut sau in 4 labe din pozitia in picioare- inainte se trantea sau cadea sau chitaia sa o ajutam noi sa se aseze.Bianca o iubeste enorm si are fata de ea o atitudine protectoare,grijulie,se vede ca e sora mai mare si ea stie asta. De multe ori o priveste cu atata dragoste ca mi se umple inima de bucurie.

Photobucket

Sunt la varsta la care sunt tare speriata sa nu o pierd pe mami

Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket

Am foarte multe jucarii dar fara Bianca nu ar avea nici un farmec

Photobucket
 
Dorm si in timpul zilei,chiar de 2-3 ori

Photobucket


Photobucket

Mie imi place sa mozolesc tot ce prind

Photobucket

In parc e foarte bine,analizez lumea din jur,rontai cate ceva,ma mai da mami si in leagan sau pe calut

Photobucket


Photobucket


Photobucket
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Imi place tare mult sa stau in picioare

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Ma da si Biutza in leagan

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Aici stiti ce fac?Savurez pufuleti in aer liber

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
Photobucket

M-a dat mami cu solutie mentolata sa se usuce piscaturile de tantari

Photobucket

Am uitat sa spun ca imi place si sa dansez

Photobucket


Photobucket

In curand imi iau si atestat!

Photobucket

Nu mai vreau!

Photobucket

Mi se spune si CHINEZU

Photobucket

Sau "2 DINTI"

Photobucket

Sau BUBISHCA

Photobucket


Photobucket

CE FATZA DE PISOIAS AM AICI

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

In picioare pe bancuta

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Radem de tati

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Imi plac si mingiile si baloanele
Photobucket

Ne-am probat cu palarii,spre marea satisfactie a Biancai

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Fac multa mizerie prin camera cand rontai covrigi sau biscuiti dar mami curata fara sa ma certe,si normal,eu sunt mica si inca nu stiu cum sta treaba cu pastrarea curateniei

Photobucket

Nu,nu am aparut (inca) in revista...doar ne-am jucat putin

Photobucket
M-am retras intr-un colt cu Bianca sa ne jucam

Photobucket

De obicei Bianca se supara ca vreau sa ii iau jucaria pe care o are in mana,in cazul de fata ochelarii...dar cateodata se mai si amuza pe seama mea

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

In ziua in care am implinit 9 luni

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket




0 comentarii:

Funny Bubu dance

Bubu la laptop