sâmbătă, 20 decembrie 2008

Clara creste si se face din ce in ce mai frumoasa

Mami s-a intors la munca si eu stau de dimineata pana dupa-masa cu bunica.Vreau sa fiu iubita,tinuta in brate,sa ma joc cu Bianca adica sa radem una la alta,pap mai mult acum dar nu mai am colici,imi curg multe multe balute,mai ales cand sunt fericita,rad in hohote cand mami se joaca cu mine si imi papa burtica si gatutul,obrajorii si gurita.Am inceput sa invat sa ma intorc singurica de pe o parte pe cealalta dar nu complet.Imi place sa ascult muzica,sa ma uit la televizor,sa adorm la mami pe picioare in timp ce ma leagana.Mami nu crede in rasfat. Suzi inca mai e prietena mea.De 2 zile mami imi da in biberonul de lapte de seara si cereale ca sa ma sature peste noapte.Ma trezesc la prima ora si imi cer drepturile adica sa fiu hranita si schimbata dar si pupacita.In curand vom face si vaccinul de 4 luni,il asteptam si pe Mosul...

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

0 comentarii:

Funny Bubu dance

Bubu la laptop