marți, 9 septembrie 2008

Clara se integreaza in familie

9 septembrie 2008,marti

Clara imi ocupa majoritatea timpului fiindca e tare plangacioasa,vrea sa manance foarte des si din cauza asta are si gaze,abia ce adoarme si se trezeste de durere.Ii dau si picaturi impotriva colicilor si ceai,dar degeaba.Noaptea e cuminte atata timp cat doarme langa mine si ii mai dau si san din cand in cand,asa adormita.Ziua ii dau mai mult lapte praf dar o si alaptez.Inca nu i-a cazut buricutul si vad ca secretia de la ochisor persista desi diminuata…Cand copilul e nou nascut,fiecare zi care trece e grea pentru mama.Eu cred ca primele doua luni de zile sunt mai grele,pana se adapteaza bebe la un program si pana se invata el cu mami si mami cu el.Si Bia a avut colici dar nu asa de rau ca si Clara,Bia era mai cuminte,dormea mai mult totusi,ma mai lasa si pe mine sa respir.Acum Bianca e putin neglijata din cauza Clarei.Cand vine Alex acasa asa de mult se bucura,ca o scoate afara.Saptamana trecuta ne-am trezit ca Bia statea foarte linistita pe pat,se uita la televizor,cu manutele in poala si in gurita cu…suzeta Clarei.Ea,care nu a vrut niciodata suzeta…Ne-a pufnit rasul.Mai apoi voia in patutul Clarei si am suit-o ca sa ii facem pe plac-Clara nu era in patut,evident.Cand o schimb de pampers pe Clara vine si ea sa ma asiste si se uita curioasa,mai ales la buricutul ei.Cand Clara e treaza si o pun pe patul nostru vine si se uita la ea,o studiaza si scoate chiote de bucurie,o pupa pe cap si o mangaie,o mai trage si de cate un picior sau de manuta.Se mai supara cateodata ca nu o las eu sa faca ce vrea,mi-e teama sa nu o loveasca,e copil totusi si e imprevizibila.Cand Clara plange,Bia se agita si incepe sa zica „gata,gata”cum m-a auzit pe mine ca spun,nu ii place cand plange Clara,o sperie putin.Saptamana care vine vom lua un carucior pentru Clara fiindca cel pe care il avem si care a fost al Biancai nu mai e bun deloc.Am mai iesit afara cu port-bebe-ul dar ma doare spatele.

0 comentarii:

Funny Bubu dance

Bubu la laptop